Datu drošība

iRobot robotu un datu drošība

Uzņēmums iRobot ļoti nopietni uztver savu produktu drošību. Ja esat iRobot klients un izmantojat mūsu preces, šeit atradīsiet visu nepieciešamo informāciju par iRobot® preču drošības principiem.

Bieži uzdotie jautājumi par iRobot® datu drošību

Mēs veicam visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka mūsu sistēmā esošie dati tiek izmantoti vienam mērķim: atvieglot Jūsu dzīvi ar iRobot® precēm. Tālāk Jūs atradīsiet atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par mūsu iRobot uzglabāto datu drošību:

Kā mēs nodrošinām drošību savos savienotajos produktus?

Uzņēmumā iRobot mēs atbalstam visaptverošu pieeju drošībai, tāpēc mūsu roboti, mākonis un lietotnes ir pilnībā nodrošināti ar vairākiem aizsardzības līmeņiem. Mēs nodrošinām, ka mūsu produktu izstrāde atbilst nozares labākās drošības prakses standartiem, un mēs izmantojam tehnoloģiju vadošos rīkus, lai palīdzētu mūsu izstrādes un drošības komandām šajā procesā. Ieviešot mūsu produktus tirgū, mēs sadarbojamies ar piegādātājiem un partneriem, lai nodrošinātu, ka mūsu produkti, piegādātāju un partneru infrastruktūra (tostarp fiziskā infrastruktūra, mākoņdatošanas un mobilās lietotnes) ir pareizi konfigurēta, uzraudzīta un nepārtraukti tiek ieviesti procesi uzlabotai drošībai.

Kā mēs apstrādājam Jūsu datus? Visi dati, kas ievākti no Jūsu iRobot® produktiem, tiek apstrādāti rūpīgi un ar visaugstāko drošības līmeni saskaņā ar mūsu privātuma politiku. Dati tiek šifrēti gan pārsūtīšanas laikā, gan pēc tās. Piekļuve datiem tiek stingri kontrolēta un ierobežota tikai pilnvarotiem darbiniekiem, lai viņi varētu veikt savu darbu un palīdzēt uzlabot Jūsu produktu lietošanas pieredzi.

Kā dati tiek aizsargāti pārsūtīšanas laikā? Visi savienotie iRobot® produkti sazinās ar iRobot Cloud pakalpojumu, izmantojot spēcīgu šifrēšanu. Pašlaik mēs izmantojam AES 256 bitu šifrēšanu un transporta slāņa drošību (TLS v1.2). Datu šifrēšana tiek pastiprināta ar jaudīgu identitātes pārvaldību. Visiem savienotajiem iRobot® produktiem ir piešķirtas identitātes, kad tie tiek izvesti no rūpnīcas, un šīs identitātes tiek apstiprinātas ar katru jaunu savienojumu ar mākoni.

Kā dati tiek saglabāti pēc pārsūtīšanas?
Klienta dati tiek uzglabāti šifrēti iRobot® mākonī (saistībā ar AWS). Klienta datiem ir vairākas šifrēšanas atslēgas, kas tiek regulāri mainītas, lai samazinātu datu uzlaušanas risku, pat tad, ja viena atslēga ir paukļauta informācijas noplūdei.

Datu uzglabāšana atbilst platformas drošu programmu datu standartiem. Sensitīvie dati, ko izmanto programma, netiek glabāti mobilajā ierīcē, bet tiek droši transportēti uz krātuvi iRobot® mākonī.

Kā mēs nodrošinām mūsu produktu atjaunināšanu un drošību?

Saistībā ar mūsu uz drošību orientētajiem izstrādes procesiem, iRobot nodrošina, ka mēs uzraugām un ievērojam visus piegādātāju un nozares ziņojumus par mūsu produktos izmantoto sistēmu un komponentu drošības uzlabojumiem. Turklāt mēs aktīvi reklamējam un sponsorējam kļūdu novēršanas programmas un pretuzlaušanas pasākumus, lai sadarbotos ar plašāku drošības pētniecības kopienu, lai mēs spētu palīdzēt iRobot novērst jebkuru ievainojamību, kas var tikt atklāta mūsu produktos.

Kā droši atjaunināt robotus mājās?

Kad robotam ir nepieciešams atjauninājums, roboti tiek informēti par pieejamo atjauninājumu, kad tie sazinās ar mākoni un izveido savienojumu ar drošu vietu, lai lejupielādētu programmatūras atjauninājumu. Savienojums tiek pārbaudīts, lai pārliecinātos, ka tā ir oficiālā iRobot® atrašanās vieta. Katra lejupielāde ir kriptogrāfiski parakstīta, lai nodrošinātu, ka tā ir oficiāls iRobot® atjauninājums.

Kā mēs nodrošinām lietotnes HOME drošību?
Mobilā lietotne 'HOME' ir izstrādāta, lai atbilstu drošības standartiem, ko norādījis operētājsistēmu un ierīču ražotājs (Apple iOS, Android, Samsung u.c.). Un tajā ir iekļauti uzlaboti apmulsināšanas rīki, lai ierobežotu ļaunprātīgu lietotāju veiktu dekompilāciju. Mobilās lietotnes tiek pārdotas tikai pašu ražotāju kvalificētos lietotņu veikalos, un lietotājiem šī lietotne ir jāinstalē tikai no šīm vietnēm.

Kā mēs aizsargājam kartes un karšu datus?

iRobot bankas kartes uzskata par sensitīvu, konfidenciālu informāciju, kas pieder Jums. Kartes tiek aizsargātas saskaņā ar nozares standarta vadlīnijām, lai nodrošinātu šo datu drošību līdzvērtīgi citiem personas datiem. Papildus iepriekš minētajiem šifrēšanas standartiem pārsūtīšanas laikā un pēc tās, piekļuve šiem datiem tiek stingri kontrolēta, uzraudzīta un regulāri pārskatīta. iRobot® iekārtām, kas piekļūst šiem datiem, ir instalēta programmatūra datu noplūdes novēršanai, lai nodrošinātu, ka dati tiek izsekoti, kad tie tiek izmantoti klientu atbalsta un robotu uzlabošanas procesos.

Cik droši ir lietot lietotni, kas nav no iRobot?

iRobot atbalsta inovācijas un ļauj trešās puses programmatūrai sazināties ar mūsu produktiem, kad saistītā programmatūra uzrāda pareizos akreditācijas datus. Šajā rezultātā neatkarīgi izstrādātāji var izveidot rīkus un piederumus, kas sniedz Jums uzlabotu lietotāja pieredzi. Lai gan Jūsu datu drošība, kas nāk no Jūsu robota un tiek glabāta iRobot® mākonī, joprojām ir droša, iRobot iesaka pārbaudīt trešās puses dokumentus par Jūsu datu apstrādi.

Nākotnes produkti un drošība
Drošības apdraudējumu ainava joprojām attīstās, tāpat kā iRobot drošība. iRobot nepārtraukti izglīto, pēta un piemēro procesus, kas uzlabo uzņēmuma briedumu un spēju pēc iespējas ātrāk identificēt, reaģēt, izolēt un atrisināt drošības problēmas mūsu uzņēmumā un produktos.

Plašāku informāciju par mūsu principiem un pieeju konfidencialitātei vai klientu datiem varat iegūt mūsu privātuma politikā.

Jautājumi gadījumā, lūdzu sazinieteis ar mums, nosūtot e-pastu.