Jūsu Pasūtījums

Kur ir mans pasūtījums?

Jums pa e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Pakas izsekošana tiks norādīta Jūsu pasūtījuma apstiprinājumā. Varat arī izveidot savu profilu, izmantojot šo saiti, lai varētu izsekot visiem saviem pasūtījumiem. Mēs arī nosūtīsim e-pastu, kad pasūtījums būs nosūtīts.

Es neesmu saņēmis/usi pasūtījuma apstiprinājumu

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jūs diemžēl nevarat veikt papildinājumus. Mums nav iespējas pievienot un tādējādi palielināt pasūtījuma summu, kuru esat apstiprinājuši maksājumam. Tāpēc Jums ir jāveic jauns pasūtījums.

Vai es varu anulēt savu pasūtījumu pēc tam, kad tas ir nosūtīts?

Jūs varat anulēt savu pirkumu. Atkarībā no tā, cik tālu esam ar pasūtījuma apstrādi, mēs varam: A: Apstiprināt atcelšanu bez jebkādām turpmākām darbībām. B: Norādīt, kur varat atrast preču atgriešanas veidlapu.

Pasūtījuma anulēšana un atgriešana

Esmu nožēlojis/usi savu pasūtījumu. Ko man darīt?

Iepērkoties iRobot, 60 dienu laikā Jūs varat atteikties no sava pasūtījuma. Atteikuma tiesības ir spēkā no preces saņemšanas dienas. Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, Jums jāaizpilda mūsu tiešsaistes atgriešanas veidlapa, kuru atradīsiet šeit

Prece ir izmantota, bet vēlos to atgriezt

Pasūtījums Jums ir jāatgriež bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 60 dienu laikā pēc tam, kad esat mums paziņojis, ka vēlaties anulēt pirkumu. Ja tiek uzskatīts, ka preces vērtība ir samazinājusies, Jūs varat saņemt atpakaļ tikai daļu no pirkuma summas. Summa, ko saņemsiet, ir atkarīga no preces komerciālās vērtības. Atgriežot lietotas preces, Witt Hvidevarer A/S ir tiesības pieprasīt kompensāciju par nolietojumu, ko Witt Hvidevarer A/S nosaka, pamatojoties uz tālākpārdošanas vērtību. Maksa par lietotām precēm var būt 0–99% no preces sākotnējās pārdošanas cenas. Vairāk lasiet šeit sadaļā pasūtījuma anulēšana un atgriešana. Vai arī aizpildiet mūsu atgriešanas veidlapu šeit.

Vai jūs piedāvājat bezmaksas atgriešanu?

Diemžēl mēs nevaram piedāvāt bezmaksas atgriešanu, jo joprojām vēlamies saglabāt konkurētspējīgu tirgus cenu visiem klientiem. Ja izvēlaties izmantot atteikuma tiesības, jums pašam ir jāmaksā pasta izdevumi, lai nosūtītu preci atpakaļ. Jūs varat izmantot savas atteikuma tiesības šeit.

Vai iespējams atcelt pirkumu, atsakoties saņemt paku?

Jūs nevarat atcelt pirkumu, atsakoties saņemt sūtījumu un/vai nepaņemt sūtījumu, mums par to nepaziņojot. Šajā gadījumā tiek piestādīta pasūtījuma apstrādes maksa, kas atbilst reālajām piegādes izmaksām. Vairāk lasiet šeit.

Vai iespējams saņemt atmaksu, izmantojot citu karti?

Diemžēl nē. Mēs atgriežam naudu uz to pašu maksāšanas līdzekli, ko izmantojāt pirkumam.

Cik ātri saņemšu naudu pēc tam, kad esat saņēmuši atgriezto sūtījumu?

Apstrādes laiks ir apm. 14 dienas, taču var paiet līdz pat 2 nedēļām no brīža, kad mēs saņemam atgriezto preci, līdz atgrieztā summa atkal parādīsies Jūsu kontā.

Piegāde

Kāds ir mana pasūtījuma piegādes laiks?

Paredzamais piegādes laiks no pasūtījuma veikšanas ir 3-5 darba dienas.

Cik maksā piegāde?

Piedāvājam bezmaksas piegādi pirkumiem virs DKK 500,00 uz GLS pakomātu vai uzņēmuma adresi. Pasūtījumiem zem DKK 500,00 tiek piemērota piegādes maksa (DKK 39,00 - 79,00 t.sk. PVN) atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Sūtījumi privātpersonām no 0-20 kg (DKK 59,00), privātpersonām 21-30 kg (DKK 79,00), Uzņēmumiem 0-20 kg (DKK 39,00), Uzņēmumiem 21-30 kg (DKK 59,00) un uz pakomātu (DKK 39,00). GLS tiek galvenokārt izmantots kā piegādātājs. Vairāk par mūsu piegādi lasiet šeit.

Vai mans pasūtījums var tikt piegādāts ātrāk?

Mums nav iespējas mainīt piegādes laiku.

GLS vēl nav piegādājis manu sūtījumu

Mūsu sūtījumus GLS piegādā katru darba dienu pēcpusdienā. Ja veicat pasūtījumu nedēļas nogalē, GLS sūtījumu saņems tikai pirmdienas pēcpusdienā.

Manā sūtījumā trūkst pavadzīmes

Šeit varat pārbaudīt pasūtījuma apstiprinājumu. Ja sūtījumā kaut kas trūkst vai esat saņēmuši nepareizu preci, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu

Esmu saņēmis/usi nepareizas preces

Mēs ļoti atvainojamies. Jums jādodas uz mūsu tīmekļa vietni, jāaizpilda atrgiešanas veidlapa un jānosūta mums preces atpakaļ. Pēc tam mēs Jums nosūtīsim pareizās preces.

Esmu saņēmis/usi pasūtījumu bojātā iepakojumā

Ja esat saņēmuši pasūtījumu ar bojātu iepakojumu, ir svarīgi to dokumentēt ar fotoattēliem. Lūdu nofotografējiet sūtījuma iepakojumu un etiķeti uz iepakojuma. Daudzos gadījumos pati prece nav bojāta, jo iepakojums ir izgatavots, lai aizsargātu Jūsu pasūtījumu. Ja prece ir bojāta, nekavējoties pēc saņemšanas jānosūta e-pasts uz info@irobot.lv. E-pastā jābūt iepakojuma attēliem (iekšpusē un ārpusē), preces bojājumiem un iepakojuma etiķetei uz iepakojuma.

Vai iespējams pasūtīt preces uz ārvalstīm?

Vietnē iRobot.lv piegāde tiek veikta tikai Latvijā, un mums nav iespējas nosūtīt uz ārvalstīm. Taču mūsu zviedru, norvēģu vai somu vietnēs ir iespējams pasūtīt piegādi uz šīm valstīm. Ņemiet vērā, ka cenas katrā valstī var atšķirties.

Pasūtīšana

Vai iespējams pasūtīt preces pa e-pastu vai telefonu?

Visi pasūtījumi jāiesniedz mūsu tīmekļa vietnē, un pasūtījumus nav iespējams veikt pa tālruni. Ja vēlaties saņemt konsultāciju par produkta izvēli, mēs Jums labprāt palīdzēsim.

Kādus maksājuma veidus iespējams izmantot?

Piedāvājam norēķināties ar maksājumu kartēm (Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay, un Klarna).

Skatiet Klarna lietošanas noteikumus un Klarna personas datu politiku.

Mēģinot veikt pasūtījumu, parādās kļūdas?

Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu pa e-pastu info@irobot.lv vai tārl. +45 88 44 45 11

Maksājums ir atteikts

Pārbaudiet savas kartes informāciju un mēģiniet ar citu karti. Atteikts maksājums var būt saistīts ar to, ka kartē nav pieteikoši naudas līdzekļi. Ja problēma joprojām pastāv, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu.

Bojātu preču atgriešana un serviss

Kā iesniegt sūdzību par bojātu preci?

Ja Jūsu prece ir sabojājusies garantijas laikā, lūdzu, aizpildiet mūsu servisa veidlapu šeit.

Esmu saņēmis/usi preci, kas nedarbojas. Ko darīt?

Lūdzu aizpildiet mūsu servisa veidlapu šeit.

Prece tika sabojāta transporta laikā

Ja esat saņēmis/usi bojātu preci, Jums jāaizpilda servisa veidlapa. Pēc tam prece ir jāatgriež mums izmantojot sūtījuma priekšapmaksas etiķeti, kuru Jums nosūtīsim. Tajā pašā laikā mēs Jums nosūtīsim jaunu preci.

Produkti

Kuru produktu man izvēlēties?

Mēs esam izveidojuši produktu izvēles katalogu, kuru atradīsiet šeit. Ja Jums joprojām ir nepieciešama palīdzība, lūdzu sazinieties ar mums šeit.

Vai iespējams iegādāties rezerves daļas?

Jā, tas ir iespējams. Visbiežāk lietoto rezerves daļu izlasi atradīsiet tiešsaistē sadaļā Detaļas. Ja nevarat atrast vajadzīgo, sazinieties ar mums šeit.

Kur iespējams atrast lietošanas instrukciju?

Visiem mūsu produktiem ir pievienota lietošanas instrukcija. Ja lietošanas instrukcija netīšām tiek pazaudēta, Jūs to atradīsiet tiešsaistē pie produkta specifikācijas.