Noteikumi un Nosacījumi

Vispārīga informācija

Witt Baltic, SIA

VAT: LV40203454406
Bieķensalas iela 21
Rīga, LV-1004

Tālr.: 202 44 400
E-pasts: witt@irobot.lv


§ 1. Pasūtījums

Witt Baltic, SIA var pasūtīt preces / pakalpojumus, izmantojot www.irobot.lv. Visi līgumi tiek noslēgti dāņu valodā, un visas norādītās cenas ir ar PVN.

Visas cenas ir dienas cenas, un tikt nevar garantētas nākotnē. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz Witt Baltic, SIA, ieskaitot www.irobot.lv

§ 2. Apmaksa

Mēs piedāvājam samaksu ar debetkartēm (Visa, MasterCard, Apple Pay un Google Pay).

Maksājums ar debetkarti vienmēr ir bez maksas, un nekad nevar tikt ieturēta lielāka summa, nekā esat apstiprinājis pirkuma laikā. Maksājums tiks ieturēts tikai tad, kad prece būs izsūtīta. Ja par alternatīviem maksāšanas veidiem ir jāmaksā, tas ir skaidri norādīts.

Maksājot ar Anyday, pirmais maksājums tiek reģistrēts, kad prece ir nosūtīta. Pēc tam Jūs veicat ikmēneša maksājumus nākamo trīs mēnešu pēdējā darba dienā. Šis pakalpojums ir atkarīgs no pasūtījuma kopsummas un maksājumu plāna. Ja Jūs veiksiet visus maksājumus laicīgi, procenti un komisijas maksas nav jāmaksā. Ja Jūs savu pirkumu atgriežat, Jūsu līgums ar Anyday tiks automātiski atcelts. Vairāk par Anyday lietošanas nosacījumiem lasiet šeit: https://www.anyday.io/terms-conditions/shopper.

Dati, ko jūs sūtāt Witt Baltic, SIA saistībā ar pirkumiem, par kuriem maksājat ar debetkarti, tiek šifrēti (SSL), un tādējādi tos var izlasīt tikai pakalpojumu sniedzējs. Ne Witt Baltic, SIA, ne kādam citam nav iespējas izlasīt jūsu personisko maksājumu informāciju."

§ 3. Piegāde

Visi pasūtījumi, kuri ir virs 69,00 EUR tiek piegādāti bez maksas. Pasūtījumiem, kas ir mazāki par 69,00 EUR, piegādes maksa ir no 10,00 EUR līdz 19,00 EUR, ieskaitot PVN, atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Privātā 0-20 kg (69,00 EUR), Privātā 21-30 kg (19,00 EUR), Biznesa 0-20 kg (10,00 EUR), Biznesa 21-30 kg (19,00 EUR) un Parcelshop (10,00 EUR). GLS galvenokārt tiek izmantots kā pārvadātājs.

Ja no mums nosūtītajā pasūtījumā ir kādas kļūdas vai nepilnības, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums 7 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Neaizmirstiet pārbaudīt saturu uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas.

Redzamu preces bojājumu gadījumā par bojājumiem jāpaziņo pārvadātājam, un tas jāatzīmē nosūtīšanas vēstulē pirms preces saņemšanas. Preces bojājumu gadījumā redzamos iepakojuma bojājumus dokumentējiet attēlos, jo tas ir nepieciešams kā pierādījumi. To var izdarīt šeit.

Rezervācijas tiek veiktas par krājumā esošajām kļūdām. Ja piegādes laiks būs ilgāks par solīto, ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk.

§ 4. Garantija

Privātpersonām ir 2 gadu tiesības iesniegt sūdzību par kļūdām, kas pastāvēja pirkuma brīdī. Pamatotas sūdzības gadījumā atkarībā no konkrētās situācijas jūs varat saņemt preces remontu, apmaiņu, naudas atmaksu vai cenas samazinājumu.

Izmantojot savas tiesības iesniegt sūdzību, lūdzu, aizpildiet mūsu tiešsaistes veidlapu: service.witt.dk/service/lv. Tas tiek darīts, lai iespējami ātrāk varētu izskatīt sūdzību. Jūs varat arī nosūtīt preci tieši mums, pievienojot rūpīgu kļūdas vai defekta aprakstu. Sazinieties ar mums par vienkāršu atgriešanu. Mēs iesakām aizpildīt servisa veidlapu, jo lietas izskatīšanas laiks ir ātrāks.

Biznesa klienti: Biznesa klientiem ir tiesības iesniegt sūdzību 6 mēnešu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža. Pie biznesa klientiem pieder privāti uzņēmumi, valsts iestādes, apvienības, fondi un pašpārvaldes iestādes. Tiesības iesniegt sūdzību var beigties, ja preces tiek izmantotas uzņēmējdarbības vajadzībām.

§ 5. Preču atgriešana

Iepērkoties ar www.irobot.lv, jums vienmēr ir 14 dienu atteikuma tiesības, un atteikuma tiesības tiek rēķinātas no dienas, kad saņemat preci. Ja vēlaties izmantot atteikuma tiesības, lūdzu, aizpildiet mūsu tiešsaistes atgriešanas veidlapu, kuru atradīsiet šeit: https://www.irobot.lv/pages/precu-atgriesanas-veidlapa

Lūdzu, ņemiet vērā, ka jums būs jāmaksā par atgrieztās preces transportēšanas izmaksām. Kad būsiet aizpildījis atgriešanas veidlapu, mēs jums nosūtīsim PDF failu ar atgriešanas adresi un norādījumiem, kā atgriezt preci.

Jums ir jānosūta mums atpakaļ pasūtījums bez liekas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad esat mums paziņojis, ka vēlaties izmantot savas atteikuma tiesības.

Jums tiks atmaksāta pilnā summa tikai gadījumos, ja:

  • Prece tiek atgriezta oriģinālā stāvoklī un nav zaudējusi savu vērtību*
  • Prece tiek atgriezta tā oriģinālajā iepakojumā

*Tiek uzskatīts, ka prece zaudē savu vērtību, ja tā tiek izmantota citādi, nekā tas bija paredzēts preces rakstura, īpašību vai funkcionalitātes noteikšanai.

Ja prece tiek novērtēta kā zaudējusi vērtību, jums var atmaksāt tikai daļu no pirkuma cenas. Atmaksājamā summa ir atkarīga no preces komerciālās vērtības.

Atgriežot lietotus produktus, Witt Baltic, SIA patur tiesības pieprasīt kompensāciju par zaudēto vērtību, ko nosaka Witt Baltic, SIA, pamatojoties uz tālākpārdošanas vērtību. 

Lietotas preces vērtības samazinājums var būt 0-99% no preces sākotnējās cenas.

Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības, atsakoties saņemt vai izņemt sūtījumu, skaidri nepaziņojot mums par savu vēlmi izmantot atteikuma tiesības. Tā rezultātā tiek piemērota maksa par apstrādi, kas atspoguļo faktiskās izmaksas, kas saistītas ar piegādi. Ja izvēlaties izmantot atteikuma tiesības, uz oriģinālā iepakojuma varat uzlīmēt atgriešanas etiķeti, ko saņemsiet pa pastu, un nosūtīt preci atpakaļ mums.

Mēs iesakām saglabāt oriģinālo iepakojumu, līdz esat izlēmis, vai vēlaties saglabāt savu pirkumu. Ja iepakojuma nebūs, samazināsies preces tālākpārdošanas vērtība. Ja sūtījums tiek atgriezts un tiek konstatēts, ka tas ir bojāts sliktā iepakojuma dēļ, Witt Baltic, SIA atsakās no jebkādas atbildības par naudas atmaksāšanu. Pārliecinieties, ka sūtījums ir cieši iepakots un pasargāts transportēšanas laikā, lai izvairītos no zaudējumiem un bojājumiem.

Tā nav obligāta prasība, taču apstrādes laiks saīsināsies, ja kopā ar sūtījumu nosūtīsiet pilnīgu informāciju, vislabāk - pasūtījuma numuru (no atgriešanas veidlapas).
Mēs atgriezīsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (taču ne papildu piegādes izmaksas, ja esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais lētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā no dienas, kad saņēmām jūsu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Mēs pārskaitīsim līdzekļus atpakaļ, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas tika izmantota pirkumam.

Ja jums ir papildu jautājumi par atgriešanu, varat sazināties ar mums, rakstot uz šādu adresi:

*Piezīme: Mēs nesaņemam pakas, kas nosūtītas ar skaidras naudas piegādi, vai pakas, kas nav nosūtītas.

Atgriešanas adrese:
Witt Baltic, SIA
Bieķensalas iela 21
Rīga, LV-1004
Latvia

§ 6. Līguma noslēgšana

Jums ir jāpieņem pārdošanas un piegādes noteikumi, veicot katru pirkumu. Aicinām rūpīgi izlasīt noteikumus. Pirkuma līgumus ar bērniem un pusaudžiem, kas jaunāki par 18 gadiem, var noslēgt tikai vecāki vai citas personas, kas var likumīgi rīkoties bērna vai jaunieša vārdā.

§ 7. Privātuma politika

Lai noslēgtu līgumu ar Witt Baltic, SIA, jums ir jāreģistrējas, norādot šādu personīgo informāciju: vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi un pirkumu vēsturi. Mēs reģistrējam jūsu personas datus, lai piegādātu jums preces.

Personas dati tiek reģistrēti Witt Baltic, SIA un tiek glabāti 5 gadus, pēc tam informācija tiek dzēsta. Mēs neglabājam un nepārsūtām klientu informāciju šifrētā veidā. Mēs sadarbojamies arī ar vairākiem citiem uzņēmumiem, kas glabā un apstrādā datus. Uzņēmumi apstrādā informāciju tikai mūsu uzdevumā un nedrīkst to izmantot savām vajadzībām.

Mēs strādājam tikai ar datu apstrādātājiem ES vai valstīs, kas var nodrošināt jūsu informācijai pienācīgu aizsardzību.

Datu pārzinis ir Witt Baltic, SIA.

Jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kādu informāciju mēs par jums apstrādājam. Ja uzskatāt, ka informācija ir neprecīza, jums ir tiesības to labot. Dažos gadījumos mums ir pienākums dzēst jūsu personas datus, ja jūs to pieprasāt. Tas var būt, piemēram, ja jūsu dati vairs nav nepieciešami nolūkam, kādam mēs tos paredzējām izmantot. Jūs varat ar mums sazināties arī tad, ja uzskatāt, ka jūsu personas dati tiek apstrādāti, pārkāpjot likumu. Jūs varat rakstīt mums uz info@irobot.lv.

§ 7.1 Sīkdatņu politika

Witt Baltic, SIA izmanto sīkfailus visās mūsu lapās, jo tas ir nepieciešams, lai vietne darbotos un būtu viegli lietojama. Cita starpā sīkdatne tiek izmantota, lai produktu varētu pievienot grozam. Noklikšķinot tālāk mūsu vietnē, jūs piekrītat automātiskai sīkdatņu izmantošanai.

Sīkfaili sniedz arī informāciju par to, kā lapa tiek izmantota, kas galvenokārt tiek izmantota datplūsmas mērīšanai un iestatījumu optimizēšanai. Visas izmantotās sīkdatnes nav ļaunprātīgas, un tajās nav sensitīvas informācijas vai iespējas izplatīt kaitīgas lietas citām programmām.

Ceļvedis sīkdatņu dzēšanai: Internet Explorer – Edge – Google Chrome – Mozilla Firefox – Safari – iPhone – Android

Sūdzību ceļvedis
Ja vēlaties iesniegt sūdzību par savu pirkumu, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@witt.dk. Ja mēs nevaram rast risinājumu, varat iesniegt sūdzību attiecīgajām attiecīgās teritorijas padomēm, ja ir izpildīti nosacījumi. Patērētāju ombuds: www.ombudsman-services.org. Sūdzību ir iespējams iesniegt arī, izmantojot ES Komisijas tiešsaistes sūdzību portālu: http://ec.europa.eu/odr (īpaši svarīgi, ja esat citas ES valsts iedzīvotājs).